01 April 2008

Bangun dari tidur yang panjang.....



Sudah sebulan lebey aku tak mengupdet blog nie... Macam baru bangun dari tidur yang panjang..isk isk..sempat mengeliat lagi untuk mengaktifkan otot2 dan saraf2 supaya kembali berkarya kat blog aku nie...ha ha.. macam penulis la kononya aku nie..Emm bagi peluang kat diri sendiri..he he








Apa yang berlaku kepada aku sebenarnya dlm aku menyepi selama sebulan lebey nie....jeng jeng jeng...













scroll ke bawah...






Actually x da ape yg menarik pun cuma banyak menghabiskan masa dirumah dan bersama boyfriend baru aku ini....
he he.. x ada gambar terbaru... isk isk....Siapa kah dia....




Suspens jer..bak kata Sarimah...


Scroll lagi untuk mendapatkan jawapan nya...



Blakie la..sapa lagi isk isk...


Event yang x seberapa selama aku menyepikan diri dari blog kawan2 dan blog aku sendiri
instaed of gi keje... balik keja..gi keje ...then balik keje... Esoknya gi keje lagi... Pastu balik semula...

  • Pergi sun burnt kan muka kat Port Dickson... Angah nyer family day.. Sempat la gak aku menyibuk..he he..walaupun namaku tak ada dalam senarai..isk isk....
  • Abah ngan Angah masuk hospital.... Lain2 hari..dan juga lain2 hospital
  • Celebrate birthday member..The whole day spent time for the celebration... dari lunch... tea.. tgk wayang (10,000 BC) then dinner...
  • Jalan2 sket... gi kenduri kendara....
  • Then yg lain tu weekend byk dok rumah..tgk tv .. hua...aku sudah busan..... Terasa mahu mengembara mencari ketenangan jiwa.... isk ape aku merepek nie....

zuuuup... keluar dari zon selesa nie..perlu mengembara..........

Perlu mengisi kekosongan hati...hua... sekali lagi aku merepek..isk..
Ok la dari aku terus merepek nie... aku tamatkan disini... bye bye...

5 comments:

me3n said...

wah komain lama hang menyepi kan? igt da tutup blog da eheheeh. bile neh nak merase blackie??

zarxcky said...

Hi there,

I see that you used to work with Innodium. Can I know what happen to that company now? When I try browsing their domain www.innodium.com, it's just not there anymore.

Fieda said...

ad3ck,

YEa.. lama aku menyepi ..he he..Aku agak busy dua tiga menjak nie..Then kat rmh pc aku tu agak slow la..tu yg mls nak buka..So aku pun x da benda yg menarik nak post..Aku masih on blog nie.. jgn risau..he he

p/s: nantikan entry aku datang.. Ari ni aku accident on way to Putrajaya (MOH)..hua hua...sian kat blackie....

zarxcky,

Firstly I want to ask how you get to know that I work with Innodium.. Secondly, if you dont mind may I know your name...

I guess you work with Innodium before..

Ok now i answer your question:
Yes, I work with Innodium.
Now we quite busy with a few project like PNB, MOH, BGI and others. Currently our website was down because of technical issue.

zarxcky said...

Hi fieda,

No. I never work in Innodium. The reason I ask is that I want to review Innodium monitoring products for a friend of mine in which he maybe like to buy some products from Innodium because my friend say that he is interested with Innodium product and probably want to test & buy it for his organization.

I try to call the Innodium contact number listed on Internet but failed with error the number is not in service anymore. So with the website down and the number is failed to be reached at, I come to my own conclusion that the company is gone already.

You has proved me wrong. But it is too late as I have recommended another monitoring solution for my friend. Therefore Innodium has lose one potential company.

Anyway, now that you conform me about the Innodium still exist, I will consult with my friend of whether he still want to buy Innodium monitoring products or he want to stick with the original proposal.

Just make sure the phone is still in service. Thank you and nice to know you.

Fieda said...

zarxcky,

Hi.. Oic.. then if you really want to know about our product please call 03-83182810..
Actually our company moved to cyberjaya..

Sorry for any inconvenience caused.
We try to let our website up...